Viisumi on myönnetty!

torstai 21. kesäkuuta 2018

















Olen valmistautumassa elämäni erikoisimmalle matkalle. Matkalle Turkkiin naisen kanssa, joka ei ole nähnyt lapsiaan vuosiin, seitsemään, kohta jo kahdeksaan vuoteen.

Lähtö on 3.7

Ilo on nyt äärimmillään.

Mahalle on myönnetty viisumi!

Jos haluat lukea tämän kertomuksen aiempia vaiheita, löytyvät ne tästä klikkaamalla "KLIK"


Tapahtui eilen:

Päätin soittaa Turkin konsulaattiin kysyäkseni Mahan viisumista (vaikka se olikin kiellettyä). Virkailija kuitenkin siellä etsi hänen papereitaan ja maailmani romahti hänen sanoessaan "HYLÄTTY". Päätös tehty Turkissa ilman perusteluja. Sanoi, että hän voi ensi vuonna yrittää uudelleen (heh, matkat, vakuutukset, viisumit ym. maksettu). Olin musertunut. Tuossa hetkessä rukoilin tosissani: "Jumala, tee jotakin! Tämä ei saa olla mahdollista, ei näin pitänyt käydä! Lapset odottaa siellä jo kovin, saatika Maha". 

Päätin soittaa Mallulle, josko yhdessä menemme kertomaan Mahalle musertavan tuomion. Sillä aikaa kun soitin Mallulle, yritettiin soittaa minulle. Kuuntelin jätetyn ääniviestin: "Valitettavasti olen katsonut väärän henkilön paperit. Mahalle on MYÖNNETTY viisumi". Hallelujaa, KIITOS JEESUS! - tiesin että ei hän ole katsonut väärin, vaan Herra teki ihmeen - taas! Hän on uskollinen ja vastaa rukouksiimme🙏🙏🙏💕😍 Voi tätä tunteiden vuoristorataa 





Maha ja minä olemme kiitollisia niille monille, jotka ovat olleet myötäelämässä ja auttamassa tämän matkan järjestelyissä; taloudellisesti, rukouksin, lehtijuttujen kautta, lahjoittamalla lasten vaatteita viemiseksi jne.

Ensi viikko tulee olemaan pakkaamista, rahan vaihtoa, bussilippujen varaamista ja niin, tietysti menemme käymään siellä Turkin konsulaatissa hakemassa sen viisumin :)






Minun ihana rakas ystävä Maha <3 i="">








Mi🎢

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti