Talvisaappaat

torstai 4. lokakuuta 2012

Olen pitkään haaveillut kunnon nahkaisista talvisaappaista itselleni ja/tai tyttärelleni. Tänään Facebookin palkissa vilahti mainos ja unelmieni saappaat olivat siinä mustina:


 Saappaita saa myös tummanruskeana


 tai ruskeana


Ei mennyt kuin tovi ja olin tehnyt ostopäätöksen!
Mistä väristä te pidätte eniten? 
Minä valistin mustat.

Paikka oli siis Zalando  ja hintaa saappailla oli 129,95 € postikuluineen. Kenkien pitäisi tulla kotiini 4-6 päivässä. Ajattelin, että voihan ne palauttaa, jos eivät käy. Olen kerran aiemmin ostanut kengät netistä ja ne ovat olleet yhdet parhaimmista...

Nyt jäämme jännäämään kuinka tällä kertaa käy :)








2 kommenttia:

  1. Ihanan näköiset kengät :) Itsekin ole tykästynyt nykyisin tilaamaan netistä kengät. Varsinkin alennusmyynneitä löytyy usein ihan uskomattomia tarjouksia. Itse ole käyttänyt niiden löytämiseen tätä kengät netistä sivua.

    Toivottavasti kengät sopivat sinulle kun tulevat perille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se olivat sopivat meille molemmille, minulle ja tyttärelleni! Täytyy käydä kurkkaamassa tuossa linkissäsi, kiitos vinkistä!

      Poista