Valkoinen unelma toteutui (osittain)

lauantai 5. toukokuuta 2012

Kaikkihan tietävät, että minulla on unelma valkoisesta keittiöstä, ehkä koko kodista (kuten suurimmalla osalla muillakin bloggaajilla ;))

Tämä aamuna City-market mainosti Hesarin sivuilla tarjouspyörää:

Solifer Shopper 28",3-v, 279 €, valkoinen!
Se oli siinä! Samantien hyppäsin mieheni farkkuun (ei housuihin vaan autoon), pyöräteline kiinni ja hetken päästä olin valkoisen unelmapyörän omistaja :)

Ja se on niin kaunis <3









Syy miksi uskalsin näin spontaanisti ostaa pyörän, on se, että naapurillani on samanlainen ja lainasin hänen pyöräänsä, kun viime kesänä pyöräilimme Tukholmassa.


Eli on hyväksi todettu..!



Meillä on mielenkiintoinen viikko edessä, sillä saimme kiinalaisen vaihto-oppilaan viikoksi tyttären koulun kautta. Mahtaa pekingiläistytölle olla kokemus olla ulkomailla ensimmäistä kertaa Suomen maaseudun rauhassa...


Kivaa viikonloppua!



12 kommenttia:

  1. Onnea uuden pyörän johdosta...on se kaunis!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olen tosi onnellinen ja nyt vain odotan hyviä pyöräkelejä. Jospa naapurirouvan kanssa yhdessä :)

    VastaaPoista
  3. Vau; ja minä menin pari vuotta sitten ostamaan mustan pyörän:( No; onneksi se on laadukas pyörä:)
    Teillä jo nurmikko orastaa ja minä vielä tänään puhdistelin lumihangessa mattoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon, että tämäkin olisi laadukas hinnasta huolimatta. Eihän 3 vaihdetta paljoa ole, mutta minulle ihan riittävästi. Erityisesti pidän korista, liekö ostospyöräksi tarkoitettu Shopper - nimestä päätellen.

      Joo, täällä nurmikot ovat alkaneet kasvaa, vaikea kuvitella että teillä vielä niin paljon lunta!

      Poista
  4. Turvallisia pyöräilyretkiä sinulle! Kaunis pyörä!

    VastaaPoista
  5. Ihana! Passais mullekin :) Ja passaa sullekin!

    VastaaPoista