Mökkihöperyyttä

maanantai 16. toukokuuta 2016

Hiljaisuus

Rauha

Lintujenlaulu

Joutsenpariskunta

Saunanlämpö

Radio


Haluan muutamalla fiilistelykuvalla kertoa minkälaisessa miljöössä tänä kesänä koitan olla mahdollisimman paljon. Ei siis kesälomamatkasuunnitelmia.















 Rakas möksykkäni toivotti minut tervetulleeksi  allaolevalla taululla. Olin hämmästynyt. Jos katsot kaksi postausta taaksepäin, ymmärrät miksi...


.






Olen vieläkin aika hämmentynyt, miten tämä minulle tapahtui. Haaveillut olen, mutta tuntuu että Eräs tiesi paremmin mikä minulle sopii. Eikä kaikkea tarvitse edes omistaa...







8 kommenttia:

  1. Tavoittelemisen arvoinen paratiisi! Kuka kaipaakaan muuta kuin kiireen katoamista.
    Nautinnollisia onnenhetkiä kesääsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle! Tuskin maltan odottaa paratiisiini pääsyä. Kotihommat ovat siellä täysin erilaisia.

      Poista
  2. Enjoy your blessing, lovely Marita.
    Aussi-mummo

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin juuri, elämä on sen verran arvokas ja kallis, että siitä kannattaa myös nauttia!!

      Poista