Juhlakampaus

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Nyt on juhlat juhlittu ja seuraavat kaksi viikkoa vielä lomaa - kotona (ihanaa!)
 
Pari postausta aiemmin kerroin hiuspidennyksistä, jotka tilasin netistä.
Olin päättänyt, että niistä tehdään minulle kampaus isäni 80 v. juhliin (sen jälkeen kun olin todennut, että minulla on aina sama vakioföönaus juhlasta toiseen).

Hiukan minua jännitti ja ehkä huoletti mikä mahtanee olla lopputulos, varsinkin kun itselläni ei ollut mitään ajatusta tyylistä. Ei edes harjoituskampausta...

Kävin sävyttämässä hiukseni pidennyksiin sopiviksi Hius Dayssa Tuusulassa.

Helena vilppulalaisessa  Kampaamo Helenassa loihti pidennyksistä uskomattoman upean kampauksen, joka mielestäni ansaitsee päästä tänne blogiini:





Ihanaa, kun on pitkät hiukset!

Mekon ostin Turusta matkalla Maarianhaminaan.

Ai niin, siitäkin reissusta on pitänyt kirjoittaa...





10 kommenttia:

  1. Myöhästyneet synttärionnittelut Isällesi. Luinkin paikallislehdestä hänen synttäreistään:) Ihanat nuo hiuksesi ja Vilppulan ajoilta tuttu kampaaja tuo Helena:) Hyvää kesän jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isä on ollut onnellinen kaikista lukuisista onnitteluista ja pikkuhiljaa alkaa tajuamaan minkälainen vaikuttaja hän on paikkakunnalla ollut. Kiva jos Helena on tuttu kampaaja. Nyt tiedän kenen puoleen kääntyä sielläpäin liikkuessa :) Sinulle myös leppoisaa keän jatkoa!

      Poista
  2. Oi miten upea kampaus ja niin on kyllä mekkokin. Kyllä oletkin todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Raisa! On se kumma mitä kampaus, meikit ja vaatteet saa aikaan...Itsekin olin tyytyväinen lopputulokseen.

      Poista
  3. Tätä postausta olen odottanut. Kauniit hiukset ja upea kampaus! Mekko myös on todella kaunis.
    Hyvää loman jatkoa. Olen nähnyt lupauksia lämpimistä, jopa helteisistä säistä huomisen jälkeen (Yle 1 uutiset netissä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti! Toivotaan, että lupaukset toteutuvat. Viime viikolla ei ollut kiva palella...

      Poista
  4. Upea kampaus ja kaunis mekko...kuten kantajansakin...:)

    VastaaPoista