Me ollaan 3 viikkoa!

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Huimaa, miten gerbiilin poikaset kehittyvät.
Nyt alkavat silmät aueta ja poikaset muuttuvat aina vain söpöimmiksi. Ne leikkivät ja säntäilevät terraarion päästä päähän.

  Sisarusrakkautta...
- oi kun me ollaan söpöjä...
Minä näen jo!!!
Minä olen piilossa :)


Aurinko paistoi ihanasti kun heräsin klo 9.00. Tosin minun piti herätä jo aiemmin, mutta on niin mukava nukkua kun voi...


Tänään ajattelin lähteä käymään Ikeassa ja maalikaupassa. Olisi pari pientä projektia, jotka voisin vielä tällä viikolla toteuttaa...niistä saatte kuulla sitten myöhemmin (jos ne toteutuvat).


Mukavaa keskiviikkoa!




3 kommenttia:

  1. Ihania ovat!! meillä on 2 gerbiiliä, ovat jo 1,5 vuotiaita. Joskus oli kerralla 11 gerbiiliä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 11 gerbiiliä - Vaude! Tuliko ne kaikki yhdellä kertaa? Meillä on "vain" 5 ja niissäkin on emolla hoitamista :)

      Poista
  2. ne oli eri-ikäisiä ja eri terraariossa pojat ja tytöt:)nyt niistä on aika jättänyt ja yksitelleen oon kaikki haudannut :( Meillä yksi eli 4,7 vuotiaaksi. aika vanhus oli jo:)

    VastaaPoista