Ilta Lauran kanssa talk show saapuu Sipooseen!

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Ennenkuulumatonta ja uutta Sipoon Söderkullassa!

ILTA LAURAN KANSSA

Suomikiertue Back to the Roots valloittaa seuraavaksi Sipoon!

26.11 klo 19.00


Olin pari vuotta sitten Keuruulla Ilta Lauran kanssa talk show tapahtumassa (klik) ja siitä virisi yhteydenpito minun ja Lauran välille.

Laura Siltala on nuori nainen, joka sai rohkean näyn lähteä kiertämään ympäri Suomea ravintoloihin ja lavoille talk shown merkeissä






Talk show tuo lavalle aitoja kohtaamisia, uskoa hyvään ja toivoa tulevaan.  Vieraina on yleensä julkisuuden henkilöitä, joilla on jokin yhteys paikkakuntaan. Musiikilla ja ennenkaikkea hyvällä tunnelmalla on tärkeä merkitys, jonka Laura housebändeineen luo. Talk showlla on vahva kristillinen arvopohja.


Sipoon illan ohjelmaa raotetaan seuraavasti:


Aiheena: Juuri minä
Kuka minä olen? Juuri MINÄ? Miten näen itseni nyt, miten olen muuttunut vuosien varrella? Olenko heikko vai vahva? Vai vahvasti heikko, heikosti vahva? Minkälaiset asiat saavat minut syttymään, loistamaan kuin tähti, kokemaan olevani universumin omistaja? Milloin olen käynyt pohjalla, mitä se on opettanut ja miten olen noussut sieltä ylös? Millaisena näen sairaan ja terveen itsetunnon ja minäkuvan? Olenko oppinut armahtamaan itseäni? 

Minuuden verhoa raottamassa Sipoossa juuriaan kasvattavia julkisuuden henkilöitä: näyttelijä-laulaja Reeta Vestman, lakimies, valtuustoryhmän pj Heikki Vestman, teatteriohjaaja Arto Myllärinen sekä sisustusalan yrittäjä, sisustussuunnittelija Merja Varvikko.

Groovesta livemusiikista vastaa Emmi Rajala & ILK houseband

Pikkujoulumeininki! Liput 15e sis. tervetuliaismaljan. Ravintola Veljeksistä voi ostaa illan aikana herkullisia turkkilaisia mezejä, A-oikeudet.

Huom! Lippuja rajoitettu määrä -varaa lippusi etukäteen Ravintola Veljeksistä. Liput lunastettava klo 18.00 mennessä, sen jälkeen lunastamattomat liput myydään ovelta.








































Olet lämpimästi tervetullut tähän huippumielenkiintoiseen iltaan
 läheltä tai vähän kauempaakin. Ota ystäväsi, puolisosi tai vaikka työpaikan porukka mukaan ja lähde juhlistamaan pikkujouluaikaa Sipoon Söderkullaan osoitteeseen Eriksnäsintie 11.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti